Tuesday, August 16, 2005

:::Populariti Mawi mengalahkan Menteri:::

Image hosted by Photobucket.com
MERIAH: Mawi disambut sebaik tiba di kampungnya
di Felda Taib Andak, Kulai, Johor
petang semalam.

KULAI: Juara Akademi Fantasia musim ketiga (AF3), Asmawi Ani atau Mawi disambut sebagai wira oleh penduduk kampungnya dan kawasan sekitar di Felda Taib Andak di sini, semalam. Seawal jam 3 petang, padang Kampung Bahagia Felda Taib Andak, sesak dengan lebih 4,000 penduduk setempat dan peminat dari luar daerah yang tidak berganjak walaupun hujan.

Sebelum itu, sejurus tiba di Johor Bahru, Mawi diraikan pada majlis minum petang bersama puteri Sultan Johor, Tunku Muna Najiah dan sepupunya, Tunku Shahariah serta kira-kira 200 ahli Majlis Wanita Johor (Mawar) pada satu majlis tertutup di Hotel M Suite.Mawi yang tiba tepat jam 7 malam di kampungnya, disambut dengan paluan kompang dan bunga manggar serta dibawa menaiki kenderaan Naza Ria milik Ketua Unit Foto Berita Harian, Kamaruddin Ahmad yang juga anak jati Felda berkenaan.....( Berita Harian 16 ogos 2005)


p/s Nampak gayanya populariti Mawi sekarang mengalahkan pak menteri, sambutan yang cukup meriah umpama menyambut kepulangan menteri yang menjadi menteri. mungkin mawi menjadi contoh dan ikutan kepada anak-nak muda sekarang. wallahua'lam

1 comments:

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »